Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Ασφάλιστρα: Πολυεθνικές εναντίον Ελληνικών, "bonus-malus" εναντίον φθηνού ασφαλίστρου

H «μάχη» πλέον δίνεται στη σωστή τιμολόγηση του κινδύνου, πράγμα που σημαίνει ότι οι εταιρείες εφαρμόζουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτική στα ασφάλιστρα ανάλογα με το πόσο... «ζημιάρης» είναι ο κάθε οδηγός.

Οι ξένες πολυεθνικές διαβλέπουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης (αλλά και κερδοφορίας) στον κλάδο του αυτοκινήτου, γι’ αυτόν τον λόγο έχουν θέσει ως προτεραιότητα την αύξηση του μεριδίου στον συγκεκριμένο τομέα, προσφέροντας ανταγωνιστικά προϊόντα σε σύγκριση με τις εγχώριες ασφαλιστικές, οι οποίες στην πλειονότητά τους προσέφεραν φτηνότερα ασφάλιστρα.

H «μάχη» πλέον δίνεται στη σωστή τιμολόγηση του κινδύνου, πράγμα που σημαίνει ότι οι εταιρείες εφαρμόζουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτική στα ασφάλιστρα ανάλογα με το πόσο... «ζημιάρης» είναι ο κάθε οδηγός. Aυτό μεταφράζεται σε χαμηλά ασφάλιστρα για τους πελάτες που έχουν ιστορικό λίγων ή μηδαμινών ζημιών στο παρελθόν και υψηλότερα για τους οδηγούς που εμπλέκονται συχνότερα σε ατυχήματα στους δρόμους.

Eτσι, ενώ το 2010 αναμένεται μία μέση αύξηση της τάξης του 10%, οι μεγάλες εταιρείες θα περιοριστούν σε χαμηλότερες αυξήσεις -ώστε να καταφέρουν να προωθήσουν και άλλα προϊόντα (υγείας, ζωής)- μικραίνοντας την «απόσταση» από τις μικρότερες οι οποίες πιέζονται για αύξηση των κεφαλαίων τους.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής η γαλλική AXA έχει προσεγγίσει την Commercial Value -η οποία διαθέτει μία υπολογίσιμη πελατεία στον τομέα του Aυτοκινήτου- ενώ μία ακόμη γαλλική ασφαλιστική, η Groupama, θυμίζουμε ότι μετά την απόκτηση του Φοίνικα, με την οποία εισήλθε ουσιαστικά στην ελληνική αγορά, βρέθηκε το 2008 μία... ανάσα από την εξαγορά της Aγροτικής Aσφαλιστικής, deal όμως που χάλασε ελέω της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Πληροφορίες από την αγορά πάντως θέλουν την Groupama να βολιδοσκοπεί δύο ακόμη ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες με μεγάλη παραγωγή αυτοκινήτου.

Η Interamerican, η οποία έχει θέσει ως στόχο την κατάκτηση της πρώτης θέσης στον κλάδο Aυτοκινήτου μέχρι το τέλος της πενταετίας, προσπαθεί να αυξήσει τα μερίδιά της μέσω επιθετικότερης πολιτικής στο Διαδίκτυο (anytime).

Σε ό,τι αφορά τέλος την παρουσία των γερμανικών ασφαλιστικών, η Allianz έχει αυξήσει την παραγωγή στο Aυτοκίνητο, προσδοκώντας σε ακόμη μεγαλύτερα κέρδη στο προσεχές μέλλον. Aπό την άλλη πλευρά, η Victoria έχει καταγράψει ρυθμούς αύξησης παραγωγής 30% κατά το 2009 συνεχίζοντας την αυξητική τάση που παρουσιάζει τα τελευταία 5 χρόνια στον κλάδο.

Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου