Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Οι μεσίτες επενδύουν στην οργάνωση δικτύων ηλεκτρονικής πώλησης

Αν κάποιος στην ασφαλιστική αγορά ενδιαφέρεται για τα συμφέροντα του Έλληνα καταναλωτή είναι ο μεσίτης ασφαλίσεων, ο οποίος στέκεται μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ασφαλισμένων εκπροσωπώντας τους ασφαλισμένους.

Ο μεσίτης ασφαλίσεων βρισκόταν, βρίσκεται και θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό του ασφαλισμένου, επιχειρηματία ή απλού καταναλωτή.




Τα στοιχεία που τον προσδιορίζουν και τον διαφοροποιούν έναντι του ανταγωνισμού είναι σταθερή υπεραξία της συμβουλευτικής και του risk management.

Της συμβουλευτικής που μπορεί και προσφέρει στον ασφαλισμένο και της διαχείρισης κινδύνου που παρέχει στον επιχειρηματία. Στον επιχειρηματικό κόσμο ο μεσίτης ασφαλίσεων προσφέρει τις καλύτερες δυνατές προτάσεις ασφάλισης και στον καταναλωτή, για κάθε ανάγκη ασφάλισης της υγείας του ή της περιουσίας του, την αξιολόγηση τουλάχιστον τριών προσφορών.

Όσον αφορά μέλλον του μεσίτη, τα μηνύματα που μας έρχονται από την Ευρώπη δείχνουν ότι η ασφαλιστική πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι διαφορετική από αυτή που συναντάται σήμερα στην Ε.Ε..

Στην Ευρώπη το μοντέλο ανάπτυξης του μεσίτη ασφαλίσεων και γενικότερα της διαμεσολάβησης έχει ως βραχίονα στήριξης την ηλεκτρονική πώληση των απλών ασφαλιστικών προϊόντων, προϊόντων που αφορούν καλύψεις αυτοκίνητων, κατοικιών και υγείας.

Στην Ελλάδα, οι μεσίτες ασφαλίσεων ήδη προετοιμάζονται και επενδύουν στην οργάνωση δικτύων ηλεκτρονικής πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων, ώστε να θωρακιστούν έναντι μιας νέας πραγματικότητας, την οποία -αργά ή γρήγορα- θα αναγκαστούν να αντιμετωπίσουν.

Ως κλάδος περιμένουμε επίσης μείωση των προμηθειών στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων. Ασφαλιστές και Αντασφαλιστές, επιδιώκουν την εξομοίωση των προμηθειών μας στα μέσα επίπεδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόκειται για εξέλιξη που όσο κι αν επιμείνουμε δεν θα αποφύγουμε.

Το ζητούμενο λοιπόν για τους μεσίτες είναι να επικεντρωθούν και σε άλλους τομείς ασφάλισης, στους οποίους μπορούν να διατηρήσουν τις προμήθειές τους αμετάβλητες, αλλά και να αναπτύσσονται χωρίς να τελούν υπό την απειλή των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Γεώργιος Καραβίας, Πρόεδρος Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (Σ.Ε.Μ.Α.)



Πηγή: Insuranceworld

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου