Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Βεβαιώσεις με πλασματικούς μισθούς απο τον επόπτη της Ασπίς Πρόνοια


Με κοινοποίηση στην Επ.Ε.Ι.Α., αναγνώστης καταθέτει προβληματισμό του για τον οποίο ζητά βήμα για να ακουστεί. 

Με κύρια αποστολή μας να ακούγονται πάντοτε όλες οι απόψεις, αναδημοσιεύουμε με κάθε επιφύλαξη αυτούσια την επιστολή του και επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά ότι στηρίζουμε παρόμοιες ενέργειες όπως και είμαστε στη διάθεση των αρμοδίων για όποιες απαντήσεις  στο email μας press@prasinomilo.gr.

"Ο Επόπτης εκκαθάρισης της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ δίνει στους πρώην εργαζόμενους βεβαιώσεις αποδοχών για μισθούς που ΔΕΝ έχουν πληρωθεί.


Συγκεκριμένα, δίνει βεβαιώσεις για τους μισθούς μέχρι 21/9/2009 (που έκλεισε η εταιρεία), ενώ οι εργαζόμενοι έχουν πληρωθεί λιγότερους. Αλλοι μέχρι Αύγουστο και άλλοι μέχρι Μάιο 2009.


Δηλαδή, και τους χρωστάνε τους μισθούς τους και να δηλώσουν ψέμματα στην εφορία ότι τα πήραν και να φορολογηθούν για αυτά που δεν πήραν και να τους πει ο κύριος επόπτης στο μέλλον ότι δεν σας χρωστώ τους μισθούς σας γιατί δεχθήκατε τις βεβαιώσεις που λένε ότι σας έχουν καταβληθεί όλοι οι μισθοί. 

Σε όσες εφορίες έχουν αποτανθεί οι πρώην εργαζόμενοι, τους λένε ότι είναι παράνομο να δηλώσουν μισθούς που δεν έχουν πληρωθεί.

Τα γνωρίζει αυτά η ΕΠ.Ε.Ι.Α. που δημοσιεύει στο site της τη σχετική ανακοίνωση ? Τι μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι ?"


1 σχόλιο:

  1. ειναι απολυτως αληθες αυτο!!!!ειμαι πρωην συνεργατης της ασπιδος,ασφαλιστικος συμβουλος και εχω το ιδιο προβλημα....το δεκεμβριο του 2008 μου εδωσε βεβαιωση αποδοχων για την εφορια για 25000 ομως εγω ειχα παρει 10.500....μου οφειλε ακομη 14.500....ρωτησα τον Διευθυντη πωλησεων "μα καλα γινεται να τα δηλωσω χωρις να τα εχω παρει?" και μου ειπε οτι ειναι συνηθες για να "κλεισειν χρονο " λογιστικα η εταιρεια και οτι τα δινει μετα τον ιανουαριο φεβρουαριο κτλ.....ηρθε ο ιανουαριος ο φεβρουαριος ο μαρτιος κτλ....αν τους ειδατε εσεις τους εειδα κι εγω....εν τω μεταξυ τον σεπτεμβριο εκλεισε η εταιρεια,δεν πηρα ποτε τα χρηματα,και τωρα ερχεται η εφορια και μου ζηταει να πληρωσω φορο εισοδηματος για 25.000!!!!!!!!!!!!!!!!!τι πρεπει να κανω ρε παιδια θα μου πειτε????να παω να κανω καταληψη στην εφορια????να ανεβω σε μια ταρατσα να απειλω???βοηθηστε γιατι οπως εγω θα ειναι αρκετοι συναδελφοι πιστευω και με πολυ μεγαλυτερα ποσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή