Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

3,5 εκατ. δολάρια πρόστιμο για τη Zurich

Πρόστιμο 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων επεβλήθη στη Zurich U.K. για την απώλεια εμπιστευτικών δεδομένων 46.000 πελατών.
Η ασφαλιστική εταιρεία Zurich U.K. έχασε προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα των πελατών, λογαριασμούς τραπεζών, πιστωτικές κάρτες καθώς και πληροφορίες περιουσιακών στοιχείων των ασφαλισμένων, σύμφωνα με δήλωση των οικονομικών αρχών της Μεγάλης Βρετανίας. 
Οι εν λόγω πληροφορίες, βρίσκονταν σε εφεδρικό μέσο αποθήκευσης που εξαφανίστηκε στη Νότια Αφρική, κατά τη διάρκεια μεταφοράς του από ένα κέντρο δεδομένων σε άλλο. Σύμφωνα με τα όσα δημοσίευσε η ρυθμιστική αρχή η κασέτα με τα στοιχεία χάθηκε από συνεργάτη της εταιρείας στη Νότιο Αφρική τον Αύγουστο του 2008.
 «H Zurich U.K έχει απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό τους πελάτες της» δήλωσε σε σχόλιο της  η αρμόδια διευθύντρια από την FSA, κα Μάργκαρετ Κόουλ και  πρόσθεσε πως «απέτυχε να ελέγξει αποτελεσματικά την εξωτερική μεταφορά και δεν έχει τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων που επεξεργάζεται».
 Το πρόστιμο αυτό είναι το τέταρτο που η FSA έχει επιβάλει για απώλεια δεδομένων, καθώς και το μεγαλύτερο πρόστιμο προς μία μόνο επιχείρηση για την αποτυχία προστασίας δεδομένων.  
Τον Ιούλιο του περασμένου έτους, η ρυθμιστική αρχή επέβαλε πρόστιμο σε τρεις μονάδες της HSBC Holdings PLC,  συνολικού ύψους 5 εκατομμύρια ευρώ για την απώλεια πληροφοριών πελατών μέσω ταχυδρομείου. Πρόστιμα έχουν επίσης επιβληθεί στις εταιρείες Nationwide Building και  Norwich Union P.L.C.
 Η Zurich, μέρος του ελβετικού χρηματοπιστωτικού ομίλου υπηρεσιών, διευθέτησε την υπόθεση σε πρώιμο στάδιο ώστε να δικαιούται έκπτωση 30% επί του προστίμου.
 Η εταιρεία ανέθεσε στην KPMG να διερευνήσει την υπόθεση και προσέλαβε έναν υπάλληλο της ασφάλειας πληροφοριών για την πρόληψη μελλοντικών αποτυχιών, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Stephen Lewis. «Η FSA έχει αναγνωρίσει ότι συνεργαστήκαμε πλήρως με την έρευνά της και ότι αντιμετωπίσαμε το περιστατικό με πολύ μεγάλη σοβαρότητα» δήλωσε  ο κ. Lewis.

Πηγή: Insuranceworld

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου