Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστολή της ΠΟΑΠ προς την ΕπΕΙΑ

Την αντίθεση της στο σχέδιο απόφασης για πρόσκτηση εργασιών και για τα δίκτυα είσπραξης ασφαλίστρων δηλώνει η ΠΟΑΠ με επιστολή της στην ΕπΕΙΑ. Η επιστολή είναι η ακόλουθη:

«Διαβάσαμε με προσοχή το σχέδιο απόφασης που προτείνετε με θέμα πολιτική για πρόσκτηση εργασιών και για τα δίκτυα είσπραξης ασφαλίστρων και έχουμε να παρατηρήσουμε τα παρακάτω:

i) ο σκοπός που αναφέρεται στο άρθρο 2 είναι μία προσπάθεια κάλυψης της πρόθεσης πλήρους εξαφάνισης των ασφαλιστικών συμβούλων πρακτόρων και μεσιτών τη στιγμή που στο άρθρο 5 θεσπίζονται ασαφή κριτήρια, καθιερώνεται η συλλογική ευθύνη με τη θέσπιση ευθύνης του φυσικού προσώπου για ενέργειες του αντίστοιχου νομικού, τίθενται απαράδεκτα κριτήρια με ασαφείς ορισμούς περί καλής φήμης και εντιμότητας και γενικότερα η αξιολόγηση της φερεγγυότητας βρίσκεται μετέωρη και εναπόκειται στις διαθέσεις του εκάστοτε κριτή, ο καθορισμός του οποίου και αυτός είναι ασαφής.

ii) Με το άρθρο 6 επιχειρείται η πλήρης εξαφάνισή μας αφού κατά στρεβλή ερμηνεία του άρθρου 1 Ν. 2496/1997 αφαιρείται η δυνατότητα είσπραξης των ασφαλίστρων με στροφή των ασφαλιζόμενων στις τράπεζες οι οποίες ανάγονται κατ’ ουσίαν στο μόνο έντιμο τρίτο.

Παραγνωρίζεται η σημασία του βασικού παράγοντα στην σύναψη ασφαλιστικής σχέσης, αυτού της προσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη ώστε εκείνος να διατηρήσει ή να επεκτείνει το όποιο συμβόλαιο του, να βρει λύσεις στις απορίες που δημιουργούνται από την ασφαλιστική σύμβαση, να διαμορφώσει τελικά το ασφαλιστήριο ανάλογα με τις επιθυμίες και δυνατότητές του.

iii) Με το άρθρο 7 θεσπίζεται ασφυκτικός έλεγχος όλων των διαδικασιών είσπραξης ασφαλίστρων τη στιγμή μάλιστα που το ισχύον και εφαρμοζόμενο καθεστώς και οι πρακτικές που σήμερα ακολουθούνται είναι επαρκέστατες, ειδικότερα μετά την ενσωμάτωση της Κοινοτικής Οδηγίας 2002/92/ΕΚ.

iv) Με τα άρθρα 9 και 10 διανθίζεται η απαράδεκτη αυτή ανατροπή των μέχρι σήμερα, επαρκέστατων επαναλαμβάνουμε, ισχυόντων με ασαφείς έννοιες περί δικαίων και διαφανών τρόπων.

Συμπερασματικά: 

Δεν υφίσταται δικαιολογητικός λόγος έκδοσης μιας τέτοιας απόφασης.
Θεωρούμε το σχέδιο αυτό απαράδεκτο, επιζήμιο για το σύνολο των Διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας, ερχόμενο σε ευθεία αντίθεση με το πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ. Η Ευρωπαϊκή Οδηγία θεσπίζει το πρώτο αυστηρούς κανόνες σχετικά με την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.

Το σχέδιο της απόφασης που προτείνεται ξεπερνάει κατά πολύ αυτούς όχι μόνον ως προς την αυστηρότητα αλλά θέτοντας όρους και επικαλούμενο έννοιες πρωτοφανείς για τα ελληνικά και όχι μόνον δεδομένα. Πιστεύουμε ότι εξυπηρετεί έναν πολύ σημαντικό διττό σκοπό αφ’ ενός την εξαφάνισή μας και αφ’ ετέρου την άμεση ωφέλεια των τραπεζών και των ασφαλιστικών τους εταιριών.

Σας καλούμε να ασχοληθείτε σοβαρά με το θεσμικό σας ρόλο ερχόμενοι σε άμεση επαφή με όλες τις κατηγορίες των Διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση ώστε να καταλήξουμε σε έναν ορθότερο τρόπο λειτουργίας προς το συμφέρον όλων, ασφαλιστών και ασφαλιζομένων.

Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμη ενέργειά μας τόσο στα ελληνικά όσο και στα διεθνή συνδικαλιστικά, επαγγελματικά και όχι μόνον όργανα» .

Πηγή: Insuranceworld


2 σχόλια:

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ . ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΤΑ...ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ ΟΙ ΚΟΣΤΟΥΜΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστα αναφερει παραπανω.
    Οχι ομως λογια.
    Τις επομενες ημερες που θα ανακοινωθουν οι κινησεις απο τα θεσμικα οργανα των διαμεσολαβουντων ας βγουμε στους δρομους ας αντιδρασουμε.
    Οχι μόνο λογια.
    Αν υπαρχουν πρακτορες που παγια χρωστουν στις εταιριες οφειλουν οι ασφαλιστικες να ξεχωρισουν τετοιους σε αλλο καλαθι.

    Μια ζωη τρεχουμε στην αγορα να φερουμε πελατες οποιουδηποτε κλαδου ασφαλισης.

    Στην Ελλαδα ο πελατης μας θελει ζωντανα διπλα του.

    Συμφωνω να κοπουν οι 3μηνες & 4μηνες πιστωσεις αλλα οχι να τολμησουν οι εταιριες να ακουμπησουν τους πελατες.

    Οι πελατες ειναι προσωπικος κόπος & δημοσιες σχεσεις του καθε ασφαλιστη.

    Ασφαλιστης απο την 10ετια του '80

    ΑπάντησηΔιαγραφή