Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Η ανθρωποκεντρικότητα το νέο δόγμα για τις πωλήσεις, για ασφαλιστικές και ασφαλιστές

Image result for humanistic

Η ανάπτυξη των πωλήσεων και συνολικά της ασφαλιστικής αγοράς περνά μέσα από τις νέες τάσεις και ανάγκες των πολιτών.
Tα στερεότυπα, η εσωστρέφεια και η πελατοκεντρικότητα πρέπει να βγουν από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό των ασφαλιστικών εταιριών αλλά και των διαμεσολαβητών.

Χαρακτηριστική, για το νέο δόγμα που πρέπει να επικρατήσει στην ασφαλιστική αγορά, ήταν η αναφορά του κ. Μαύρου της MRB στην παρουσίαση της έρευνας της ΕΑΕΕ για την ασφάλιση.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου